DOWNLOAD
ATAU
Om Swastiastu,
Sane wangian
titiang Bapak Ibu guru miwah undangan sareng sami, para sisya saking sekolah
lianan lan para semeton sane banget suksmayang titiang. Ngiring ngaturang
suksmaning manah ring Ida Parama Wisesa, santukan antuk kertha wara nugraha
Ida, irage sareng sami prasida kacunduk ring galahe mangkin. Suksma antuk galah
sane sampun kapaica antuk titiang minakada panitia ring paindikane ring Hari
Aksara Internasional pinanggal 8 September puniki.
Ring galahe mangkin
titiang pacang ngaturang pidarta indik “Pengembangan Aksara lan Sastra
Truna-Trunine ring Zamane Mangkin.” Ring paindikane puniki pacang kalaksanayang
pacentokan ngewacen puisi, pidarta, lan makarya karya sastra sekadi satua
bawak, puisi miwah sane lianan. Pacentokanne puniki kakapah dados kalih basa
minakadi basa bali lan basa Indonesia. Lan kakapah antuk kakalih kategori
minakadi kategori A sane katujon antuk sisya SMP (SLTP) lan kategori B sane
katujon antuk sisya SMA (SLTA).
Tetujon
paindikane inggih punika ngewaliyang semangat para truna-trunine mangdane
ngangge basa bali sane becik. Ring zaman globalisasi sekadi mangkin, IPTEK lan
ilmu pengetahuanne sami sampun sayan ngemajuang, nanging para truna-trunine
mangkin sayan ninggalin budaya nulis surat lan truna-trunine lali ring tata
cara ngewacen utawi mawicara sane becik. Ring penelitian sane munggah ring
majalah Horizon 2005, para sisya SMU sane uning lan becik ring sastra, wau 20%.
Puniki nyihnayang ring tahun ke tahun sisyane ngangge basa Bali lan basa
Indonesia sane patut sayan ical. Santukan punika, ngiring iraga utamane para
truna-trunine sareng sami ngange basa Bali utawi basa Indonesia sane becik lan
manut ring awig-awing sane wenten.
Ainggih asapunika indik pidarta titiange, titiang nunas restu ring para ida dane sareng sami mangdane acarane puniki prasida memargi becik, Titiang nunas geng rena sinampura antuk keiwangan titiange sane tan manut ring ati soang-soang.
Antuk nyineb
pidartane puniki antuk ngucapang parama santih.
Om Santih Santih
Santih Om
Artikel Terkait
|
No comments:
Post a Comment